Levering

Wat is jullie levertijd?

Wij doen alle bestellingen die voor 18:00 geplaatst zijn dezelfde dag nog op de post.

Hou dus rekening met 1-2 dagen verzendtijd.

Waar komt mijn product vandaan?

Onze producten komen rechtstreeks vanuit ons magazijn, hierdoor kunnen wij een snelle levertijd garanderen.

Zie 'Wat is jullie levertijd ?' voor een duidelijk beeld van onze levertijden.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Ja wij leveren wereldwijd. Hou er echter wel rekening mee dat de verzendkosten per land kunnen verschillen.

De verzendkosten zijn te zien bij het afrekenen van de producten. Ook zijn importeer kosten niet bij de prijs inbegrepen.

Mijn product is kapot binnen gekomen wat nu?

Geen zorgen!

Als een product binnen is gekomen met een defect neem dan direct contact met ons op doormiddel van de live chat of via ons mail adres: info@seirihome.nl

Zo zijn wij direct op de hoogte en kunnen we het probleem direct oplossen.

Retouren & Contact

Wat is jullie retourbeleid?

U kunt uw producten binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling retour sturen.

Hou er rekening mee dat de kruiden labels niet te retourneren zijn omdat dit op maat gemaakte producten zijn. Verder kunt u ieder product retourneren.

U kunt de retour eenvoudig aanmelden door ons een mail te sturen of op het chat icoon te klikken rechtsonder.

Verzendkosten van de retour zijn voor eigen kosten.

Ik heb een vraag, hoe kan ik contact opnemen?

U kunt ons een email sturen op info@seirihome.nl of via de contact pagina.

Wenst u direct te praten met een van onze medewerkers? Dan kunt u via het menu aan de rechter onderzijde een vraag indienen.

Hoe snel kan ik mijn geld van mijn retour terug verwachten?

Zodra uw retour is aangemeld kunt u deze naar ons opsturen. Vanaf het moment dat wij het geretourneerde product ontvangen hebben beoordelen wij deze en streven wij ernaar om het geld binnen 5-7 werkdagen terug te storten op de gebruikte betaalmethode.

Mocht u verdere vragen hebben over de werking van de terugbetaling? Neem dan contact met ons op!

Producten

Kan ik mijn stickers door jullie laten plakken?

Ja dit kan, wij bieden sinds kort de service aan om stickers voor levering op de gewenste producten te plakken.

Per geplakte sticker betaal je 0,30 cent extra buiten het standaard bedrag van de stickers en producten zelf. Geef simpelweg aan bij de verzendnotities welke stickers je van het bestelde stickerpakket op je product zou willen zien.

Hou er rekening mee dat de verzending van je producten wel iets langer kan duren. Hou doorgaans rekening met 2-3 werkdagen extra.

Kan ik mijn eigen stickers samenstellen?

Onze stickervellen bevatten de meest voorkomende keukenspecerijen, het kan hierdoor zijn dat de door u gewenste specerijen er niet bij zitten.

Helaas kunnen wij op dit moment geen stickers op maat aanbieden, mocht u nou toch heel graag een bepaald label willen hebben? Stuur ons een mail op info@seirihome.nl en we gaan ons best doen om dit bij de volgende restock toe te voegen!

Mijn gewenste product is uitverkocht, wanneer is deze weer op voorraad?

Helaas zijn sommige producten erg gewild en kunnen deze dus uitverkocht zijn. Wij proberen onze voorraad goed op peil te houden maar soms kunnen wij de vraag niet bijhouden.

Wij zullen per mail onze klanten op de hoogte houden voor eventuele restocks en pre-orders. Schrijf je dus in voor onze exclusieve mails met hierin informatie over nieuwe producten, restocks en exclusieve kortingscodes speciaal voor jou!

Wij nemen pre-orders aan als wij weten dat de producten binnen 3 weken weer op voorraad zijn.